Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Úzkokolejka lomu Stöffel v Enspelu
Manská elektrická dráha
Snaefellská horská dráha
Úzkokolejka na pile ve Výprachticích
Železniční trať San Salvador – Santa Tecla
Železniční trať San Salvador – Ahuachapán – San Jeronimo
Mezinárodní dráhy Střední Ameriky
Železniční trať Cutuco – San Salvador
Fosfátová drážka na Nauru
Salvádorská dráha
Fotka

Vlečka Brno-Židenice - Zbrojovka


Vlečka prochází areálem Zbrojovky od severu až téměř k hlavní bráně.
Vlečka prochází areálem Zbrojovky od severu až téměř k hlavní bráně.

Faktografie

Vystavěna:1919?
Ukončení provozu:před 2010
Číslo vlečky:5036
Délka:1,2 km (1,9 km s rozvětvením)

Vlečka brněnské Zbrojovky odbočuje z nádraží Brno Židenice a stále čeká na vložení podrobností.

Ze stanice Brno-Židenice vede vlečka v trase původní trati do České Třebové, která byla přeložena východněji v roce 1953.
Ze stanice Brno-Židenice vede vlečka v trase původní trati do České Třebové, která byla přeložena východněji v roce 1953.
Za nejjižnější kusou kolejí vlečky již vykukují věžičky židenického kláštera na Zábrdovické ulici.
Za nejjižnější kusou kolejí vlečky již vykukují věžičky židenického kláštera na Zábrdovické ulici.


Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 23. 10. 2014 byl naposledy upraven dne 23. 10. 2014 a zobrazen celkem 12855×, naposledy dne 2. 5. 2024 v 20:50.

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: Jiří AmbrosČas: 9. 3. 2020, 22:37
Dovolím si opravit rok vzniku vlečky na 1916. Více informací a fotek viz zde - https://www.brnak.net/index.php?id=ze_v2_txt

Autor: Marek StahlČas: 4. 5. 2019, 13:0
Co se týče obsluhy, nepravidelně do Zbrojovky zajížděly soupravy ve složení podnikové 700.636-4 a několika kotlových vozů. Po odprodání lokomotivy do SEP Brno tam asi před ukončením provozu zajížděly zálohy z Maloměřic.



Stránka: